czwartek, 19 maja 2011

Czas goni nas!

Niestety nasze przypuszczenia się sprawdziły- nie mamy czasu na bloga. Ale cóż się dziwić- koniec gimnazjum, trzeba walczyć oceny ;) Sądzę, że jeszcze przez jakiś czas nie będziemy dawały stylizacji, ale mam nadzieję, że już, już niedługo ;D  Zastanawiałam się o czym bym mogła napisać... Chciałam Wam zwrócić uwagę na pewną rzecz. Nie wiem, czy zauważyłyście ( a sądzę że tak), że każda osoba inaczej wygląda w tej samej rzeczy. Tutaj widać, że od charakteru, osobowości zależy, jak w czymś wyglądamy. Jak przeglądam blogi o modzie, to niektóre blogerki  przyciągały mój wzrok, inspirowały, natomiast niektóre były mi zupełnie obojętne. Zastanawiam się od czego to zależy. Przepraszam, że tak trochę nieskładnie piszę, ale jestem już trochę padnięta ;) Coby już nie wywodzić się za długo, kończę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz